Premietrekning vilkår og betingelser
Disse vilkårene og betingelsene ("Vilkårene og betingelsene") gjelder i tilfelle konflikt eller uoverensstemmelse med annen kommunikasjon, inkludert reklame eller salgsfremmende materiale. Deltakelse-/kravinstruksjoner anses å være en del av vilkårene og betingelsene, og ved å delta i denne kampanjen vil alle fordringshavere anses å ha akseptert og være bundet av disse vilkårene og betingelsene. Ta vare på en kopi for informasjon.
Arrangøren tar databeskyttelse på alvor. Ved å delta i denne kampanjen bekrefter du at du har lest personvernerklæringen og godtar disse vilkårene og betingelsene for kampanjen. Ved å sende inn informasjon som kreves som en del av deres deltakelse i kampanjen, godtar deltakerne at informasjonen deres holdes og behandles i samsvar med EUs personvernforordning (GDPR) og databeskyttelsesloven fra 2018.
Arrangør: Dynata, LLC, som operatør av Surveys for CashPoints markedsundersøkelsespanel
Kvalifisering
- Kampanjen er kun åpen for registrerte medlemmer av Surveys for CashPoints-programmet i Norge, som er 16 år og eldre, og ekskluderer ansatte av Dynata Global UK Limited (tidligere kjent som Research Now Limited) og deres nærmeste familie, deres agenter eller noen som er profesjonelt tilknyttet kampanjen.
- Foreldre-/vergesamtykke kreves for alle medlemmer under 18 år.
- For å registrere deg som medlem og derfor kunne delta i kampanjen via en spørreundersøkelse, se
https://www.surveysforcashpoints.no
for fullstendig informasjon. Når du har registrert deg vil en e-post som bekrefter medlemskap og potensiell deltakelse via en relevant undersøkelse bli sendt nesten umiddelbart, eller så snart som aktuelt, og etter mottak av denne innledende og eventuelle påfølgende e-poster, vil deltakelse via spørreundersøkelsen bli akseptert.
- Ingen kjøp er nødvendig for å delta i undersøkelseskampanjen. Internett-tilgang kreves.
- Deltakere må ha registrert seg hos Surveys for CashPointsprogrammet for å delta i undersøkelseskampanjen. Som medlem har du muligheten til å delta i online spørreundersøkelser, noe som gir deg muligheten til å tjene CashPoints for hver enkelt du fullfører, eller delta i en premietrekning for CashPoints hvis du ikke oppfyller kriteriene eller feiler innen tidsrammene.
- Maksimalt én konto per registrert person.
Kampanjeperiode
- Kampanjen kjøres to ganger i året. Den første kampanjeperioden åpner kl. 00:00 den første dagen i januar og stenger kl. 23:59 på den siste dagen i juni. Den andre kampanjeperioden åpner kl. 00:00 den første dagen i juli og stenger kl. 23:59 på den siste dagen i desember.
- Bidrag som innleveres utenfor kampanjedatoene og -tidspunktene, vil ikke bli inkludert i kampanjen.
Instruksjoner for bidrag
- For å delta i Surveys for CashPoints Program CashPoints tilbudet / premietrekningen må paneldeltakeren delta i en online spørreundersøkelse i kampanjeperioden.
- Deltakelse inkluderer en fullført spørreundersøkelse innen tidsperioden, underlagt enighet med reglene.
- For å gjennomføre spørreundersøkelsen; følg trinnene nedenfor;
- Motta e-post som inviterer deg til å delta i undersøkelsen eller bli med via dashbordet i undersøkelsen
- Velg undersøkelsen du vil delta i
- Fullfør undersøkelsen
- Hver offisielle spørreundersøkelse som fullføres under disse betingelsene, og hvor kriteriene er oppfylt, gir deltakeren rett til å tjene Cash Point-belønninger som vil bli kreditert til kontoen.
- Antallet CashPoints som tilbys, avhenger av hvor lang tid spørreundersøkelsen bør ta å fullføre. Tiden og derfor mengden CashPoints bestemmes av arrangøren og vil være basert på erfaring gjennom årene med å fullføre denne typen spørreundersøkelser:
- Detaljer som indikerer tilgjengelige CashPoints vil bli synliggjort for hver spesifikke spørreundersøkelse, men en indikasjon på hvilken type CashPoints som er tilgjengelig er:
Lengde på undersøkelse (minutter)
|
Utstedte CashPoints
|
5 - 9
|
4
|
10 - 14
|
5
|
15 - 19
|
7
|
20 - 24
|
9
|
25 - 29
|
10
|
30 - 34
|
15
|
35 - 44
|
20
|
45 - 54
|
24
|
55+
|
40
|
- Deltakere kan fullføre flere spørreundersøkelser over en tidsperiode for å legge til ekstra kreditt på kontoen sin.
- Alle svar på spørreundersøkelser må sendes inn av deltakere i personlig kapasitet på egne vegne. Oppføringer som sendes inn via tredjeparter, agenter eller i store mengder er forbudt, og vi forbeholder oss retten til å nekte CashPoints hvis vi med rimelighet mistenker at oppføringen din ble sendt inn på en slik måte.
- Enhver person som prøver å omgå registreringsprosessen med en hvilken som helst metode (f.eks. flere navn, telefoner, adresse eller IP) vil bli diskvalifisert (sammen med husstanden og andre tilknyttede bidrag) så lenge kampanjen varer.
- Hvis du overskrider målgruppen, eller hvis du ikke kan fullføre undersøkelsen, vil du bli lagt til premietrekningen for å vinne CashPoints. Du vil bli informert om antall CashPoints tilgjengelig i disse trekningene.
Premier
- 1 x 2000 CashPoints-premie hver sjette måned
- Ingen kontantalternativer til premiene vil bli tilbudt. Arrangøren forbeholder seg imidlertid retten til å erstatte premiene med alternativer av lignende egenskaper og tilsvarende verdi.
Vinnervalg i tilfelle premietrekning
- Vinnerne av premietrekningen velges ut fra alle gyldige medlems-ID-er og transaksjons-ID-oppføringer (som kvalifiserer under ovennevnte omstendigheter, det vil si at kvoten for undersøkelsen er full, eller du har blitt screene ut) mottatt via en tilfeldig datastyrt trekningsprosess som vil bli utført innen 14 virkedager etter den endelige avslutningsdatoen for kampanjen. Trekningen vil bli administrert av et uavhengig selskap som vil være ansvarlig for trekningens overholdelse.
- Det er maksimalt én gevinst per person via premietrekningen mekanikken per halvår.
Vinnervarsel i tilfelle premietrekning
- Alle vinnerne av premietrekningen (via medlems-ID-er) vil da bli varslet via e-post av Norwegian Reward og vil motta gavekortet innen 28 dager etter at trekningen fant sted.
- Hvis det er problemer med å kreditere medlemmet, forbeholder arrangøren seg i disse eksepsjonelle omstendighetene retten til å velge en annen reserve som trekkes neste i rekken i den originale trekningen
- De generelle vilkårene og betingelsene for Norwegian gavekort gjelder.
- Hvis vinneren ikke bekrefter premien innen 5 dager, forbeholder Norwegian Reward seg retten til å velge en annen vinner.
Generelt
- Ingen usmakelige, nedverdigende eller korrumperte svar vil bli akseptert for verken tilbudet eller trekningen. I dette tilfellet vil denne personens bidrag bli diskvalifisert, og enhver CashPoints-belønning vil bli kansellert. Ethvert ondsinnet eller manipulerende forsøk på å påvirke tilbudet eller trekningen vil resultere i diskvalifisering etter arrangørens eget skjønn. Hvis det er grunn til å tro at det har vært brudd på disse vilkårene og betingelsene eller feil, uleselig, uredelig eller annen ugyldig eller upassende informasjon, kan arrangøren etter eget skjønn nekte å oppfylle tilbudet eller premiene.
- Arrangøren forbeholder seg retten til å verifisere deltakernes kvalifisering. Arrangøren kan kreve slik informasjon som den anser som rimelig nødvendig med det formål å verifisere kvalifiseringen til en oppføring, og tilbudet eller premien kan holdes tilbake til og med mindre arrangøren (etter eget skjønn) er fornøyd med bekreftelsen. Arrangørens avgjørelse er endelig.
- Ugyldige, uforståelige, korrupte, uanstendige, provoserende eller på annen måte tvilsomme detaljer i undersøkelsen vil bli ignorert og brukere diskvalifisert uten varsel. Arrangøren beholder etter eget skjønn hva som utgjør upassende innhold.
- I tilfelle en e-postadresse blir utilgjengelig i løpet av kampanjen, kan ikke arrangøren hente og endre eksisterende oppføringer til en ny e-postadresse.
- For informasjon om hvem som har vunnet, kan du sende en e-post med emnelinjen: Surveys for CashPoints Programme Norge Premietrekning til
support@surveysforcashpoints.no
for en liste over navn og fylker for alle vinnere innen en 6-måneders periode fra kampanjens slutt.
- Alle premier er ikke-overførbare. Ingen kontantalternativ. I det usannsynlige tilfellet at en av premiene ikke er tilgjengelig, forbeholder arrangøren seg retten til å tilby et alternativ av lik eller lignende verdi.
- Deltakernes data vil bli samlet inn, lagret og behandlet med det formål å administrere og vurdere denne undersøkelsen, CashPoints eller utføre premietrekningen og for fremtidige kampanjer (etter avtale med deltakeren), og for premievinneren oppfyllelsen av premien. Dine personopplysninger vil til enhver tid holdes konfidensielle og i samsvar med EUs personvernforordning (GDPR)/Lov om databeskyttelse 2018. Klikk her for arrangørens retningslinjer for personvern
https://www.dynata.com/privacy-policy/
. Du kan be om tilgang til dine personopplysninger, eller få korrigert unøyaktigheter, eller be om sletting av data ved å sende en e-post til
support@surveysforcashpoints.no
. Ved å delta i kampanjen godtar du bruken av personopplysningene dine som beskrevet her. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket
- Innholdet i spørreundersøkelsen gjøres tilgjengelig for deg for din informasjon og personlig bruk. Det kan ikke brukes, kopieres, reproduseres, distribueres, overføres, kringkastes, vises, selges, lisensieres, lastes ned eller på annen måte utnyttes på noen måte som ikke er ment av den normale funksjonaliteten til Surveys for CashPoints Program eller på annen måte som forbudt i henhold til disse reglene.
- Ved å delta i kampanjen tildeler deltakerne materialet som overføres som en del av kampanjen ovenfor, og alle immaterielle rettigheter og andre rettigheter knyttet til materialet til arrangøren eller dets nominerte betingelsesløst. For å unngå tvil kan materialet brukes av Surveys for CashPoints-programmet, arrangøren og ethvert medlem av for ethvert formål i alle medier hvor som helst i verden, inkludert, men ikke begrenset til, kopiering, utstedelse av kopier til allmennheten, kommunikasjon til allmennheten, tilpasning eller noe av det nevnte i forhold til tilpasninger.
- I den grad tildeling ikke er mulig, gir deltakerne arrangøren og Surveys for CashPoints en eksklusiv, ugjenkallelig, avgiftsfri lisens til å bruke materialet til ethvert formål i alle medier hvor som helst i verden. Deltakerne samtykker i å utføre ytterligere papirarbeid som kan være nødvendige for å gi full effekt for disse vilkårene & betingelsene, spesielt for å perfeksjonere oppdraget til arrangøren eller dets nominerte til materialet som er sendt inn.
- Arrangøren er ikke ansvarlig for feilaktige elektroniske overføringer, eller informasjon, eller data som går tapt, skades, forsinkes enten innkommende eller utgående, eller ikke mottas på nettet, eller for nettverks-, maskinvare- eller programvarefeil av et slag som er forårsaket av omstendigheter utenfor sin rimelige kontroll eller ved en handling eller utelatelse av en tredjepart, som kan begrense eller forsinke innreise, selv om det alltid vil gjøre rimelige bestrebelser for å minimere enhver deltakers skuffelse.
- Arrangøren kan ikke holdes ansvarlig for materielle skader eller ikke-pekuniære skader forårsaket av deltakerne, deres datautstyr og dataene som er lagret på den eller for konsekvensene av dem på deres personlige eller forretningsmessige aktiviteter.
- I den grad det er tillatt i henhold til gjeldende lov, samtykker hver deltaker i å frigi og holde arrangøren og alle medarbeidere skadesløse fra og mot alle krav, ansvar, skader og dommer som oppstår som følge av, eller i forbindelse med, deltakelse i kampanjen og/ eller mottak av premien.
- Arrangørens avgjørelser om alle salgsfremmende saker skal være endelige.
- Hvis noen av disse klausulene skulle anses å være ulovlige, ugyldige eller på annen måte ikke kan håndheves, skal den bli avskåret og slettet fra disse vilkårene, og de resterende klausulene skal gjenstå og forbli i full kraft og effekt. Reglene for denne kampanjen er underlagt de juridiske og forskriftsmessige restriksjonene som er pålagt i henhold til norsk lov, og partene i enhver tvist eller handling skal underkaste seg den eksklusive jurisdiksjonen til den norske domstolen.